REGULAMIN SECURITY CASE STUDY

REGULAMIN SECURITY CASE STUDY

I Postanowienia Ogólne

  1. Przepisy niniejszego Regulaminu mają zastosowanie wobec Uczestników i Wystawców Konferencji Security Case Study 2024, której Organizatorem jest Fundacja Bezpieczna Cyberprzestrzeń z siedzibą w Warszawie, przy ul. Branickiego 13.
  2. Zgłoszenie chęci udziału w SCS jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o akceptacji niniejszego Regulaminu oraz zobowiązaniem do jego przestrzegania.
  3. Regulamin wiąże Organizatora, Uczestników i Wystawców.
  4. Wszelkie informacje o Konferencji udostępniane są za pośrednictwem strony internetowej https://www.securitycasestudy.pl/, mediów społecznościowych i stron internetowych Fundacji Bezpieczna Cyberprzestrzeń

II Słowniczek

Organizator – Fundacja Bezpieczna Cyberprzestrzeń, Warszawa, ul. Branickiego 13

Konferencja – Konferencja SCS 2024 organizowana przez Organizatora w dniach 11.09.2024 roku w Warszawie

Uczestnik – osoba fizyczna zarejestrowana na Konferencję, zgodnie z obowiązującym cennikiem.

Wystawca – podmiot, będący partnerem konferencji i z przypisanym stoiskiem w części EXPO

REGULAMIN KONFERENCJI

I. Postanowienia ogólne

  1. Wydarzenie Konferencja SECURITY CASE STUDY, zwana w dalszej części regulaminu Konferencją, odbędzie się 11 września 2024 r w Budyneku Varso Place,
    ul. Chmielna 73, w Warszawie.
  2. Organizatorem Konferencji jest Fundacja Bezpieczna Cyberprzestrzeń z siedzibą w Warszawie przy ul. Branickiego 13, zwana dalej Organizatorem.

II. Zasady uczestnictwa

  1. Program Konferencji znajduje się na stronie internetowej https://www.securitycasestudy.pl/ . Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu. O zmianach Organizator poinformuje na stronie internetowej oraz drogą mailową (w przypadku zarejestrowanych uczestników).
  2. W Konferencji mogą wziąć udział osoby, które dokonały rejestracji na stronie:
    https://securitycasestudy.konfeo.com/pl/groups#form-start i dokonały wpłaty
  3. Zarejestrowanie uczestnictwa w Konferencji jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
  4. Opłata za uczestnictwo w Konferencji obejmuje wstęp na:
  • Wszystkie sesje Keynote
  • Wszystkie ścieżki tematyczne
  • Salę wystawową EXPO w tym scenę Elevator Pitch
  • Wieczorne spotkanie networkingowe

Oprócz tego uczestnicy otrzymują pełen pakiet materiałów konferencyjnych.

  1. Uczestnicy Konferencji we własnym zakresie pokrywają koszty dojazdu na miejsce Konferencji oraz koszty powrotu, a także ewentualnego noclegu.
  2. Informacje o opłatach i warunkach rejestracji publikowane są na stronie internetowej Konferencji: https://securitycasestudy.konfeo.com/pl/groups#form-start
  3. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji drogą elektroniczną oraz wpłacenie pełnej kwoty za uczestnictwo na konto 15 1020 1127 0000 1802 0223 5968, przelewem bankowym lub za pośrednictwem płatności internetowych w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia.
  4. Organizator jest upoważniony do wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy. Faktura zostanie dostarczona drogą elektroniczną.
  5. Zgłoszenia uczestnictwa, dokonywane za pośrednictwem strony https://securitycasestudy.konfeo.com/pl/groups#form-start przyjmowane są do 12 września 2024 r. Koszt uczestnictwa zależy od terminu zgłoszenia udziału w Konferencji, zgodnie z harmonogramem:
    EARLY BIRD – CENA 1 OSOBY, TYLKO DO 15 LIPCA 2024! (599,00 ZŁ + VAT)
    Zakończenie rejestracji 15.07.2023 23:59
    599,00 PLN + VAT
    736,77 PLN brutto

    CENA 1 OSOBY PO 15 LIPCA 2024 (699,00 ZŁ + VAT)

    Rozpoczęcie rejestracji 16.07.2023 00:00

    780,00 PLN + VAT
    959,40 PLN brutto

    CENA 1 OSOBY PO 4 WRZEŚNIA 2024 (850,00 ZŁ + VAT)

    Rozpoczęcie rejestracji 04.09.2023 00:00

    940,00 PLN + VAT

    1 056,20 PLN brutto

  6. Koszt wskazany w pkt. II.9. zostanie powiększony o kwotę należnego podatku od towarów i usług (VAT).
  7. Przed wysłaniem formularza rejestracji Uczestnika Użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu i Polityki Prywatności. Poprzez przesłanie Organizatorowi uzupełnionego formularza, Użytkownik składa Organizatorowi ofertę zawarcia umowy o udział w Konferencji.
  8. Otrzymanie oferty, o której mowa w pkt. II.11., Organizator potwierdza poprzez przesłanie na adres e-mail Użytkownika wiadomości e-mail potwierdzającej rejestrację. Z chwilą przesłania tej wiadomości Użytkownikowi, pomiędzy Organizatorem a Użytkownikiem, albo też reprezentowaną przez Użytkownika osobą prawną, dochodzi do zawarcia umowy o udział w Konferencji.
  9. W ciągu 7 dni od dnia rejestracji i wpłacenie pełnej kwoty za uczestnictwo przez Użytkownika Organizator przekaże na adres e-mail Użytkownika fakturę lub fakturę pro forma. Zapłaty za udział w Konferencji dokonać należy w momencie rejestracji na stronie internetowej Konferencji lub w terminie i na numer rachunku Organizatora wskazany na fakturze. Zapłata może być dokonana niezwłocznie po uzyskaniu od Organizatora potwierdzenia, o którym mowa w pkt. II.12., na numer rachunku bankowego Organizatora wskazany w przesłanej Użytkownikowi wiadomości e-mail.
  10. Brak zapłaty za udział w Konferencji nie oznacza rezygnacji z uczestnictwa, a Użytkownik lub osoby zgłoszone do udziału zachowują prawo udziału w Konferencji; w przypadku braku rezygnacji w formie opisanej w pkt. II.16 Organizator zachowuje prawo do zapłaty. W przypadku braku zapłaty w terminie wskazanym na fakturze, Organizator zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy o udział w Konferencji bez dodatkowych wezwań lub wyznaczania dodatkowego terminu zapłaty.
  11. Użytkownik będący konsumentem uprawniony jest do odstąpienia od umowy zawartej z Organizatorem bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów i bez podawania przyczyn w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy następuje w formie pisemnej.
  12. Użytkownik uprawniony jest do rezygnacji z udziału w Konferencji w nieprzekraczalnym terminie do 1 września 2024 r., poprzez przesłanie Organizatorowi pisemnego oświadczenia o rezygnacji w formie listu poleconego na adres Fundacji Bezpieczna Cyberprzestrzeń. Termin uważa się za zachowany w przypadku nadania w powyższym terminie listu poleconego. W przypadku rezygnacji, o której mowa w niniejszym postanowieniu, Organizator zwróci Użytkownikowi kwotę odpowiadającą uiszczonej zapłacie za udział Konferencji. Zwrot nastąpi w terminie 30 dni, na podstawie faktury korygującej zaakceptowanej przez Użytkownika.
  13. Opłata za uczestnictwo w Konferencji wniesiona przez jednego uczestnika może zostać przeniesiona na innego, pod warunkiem, że informacja o zmianie zostanie przekazana Organizatorowi w terminie do 01.09.2023 r. Zmiana Uczestnika wymaga ponownego wypełnienia formularza rejestracyjnego oraz przekazania przez Użytkownika informacji o zmianie Uczestnika na adres e-mail [email protected], wraz z wskazaniem informacji o osobach, których zmiana dotyczy.
  1. W sprawach związanych z rejestracją prosimy kontaktować się z: Beatą Kałowską, e-mail: [email protected]
  2. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian w programie Konferencji, a także do jej odwołania w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania imprezy informacja o tym fakcie zostanie przekazana zgłoszonym uczestnikom.

III. DANE OSOBOWE

  1. Organizator przetwarza dane osobowe Uczestnika i Prelegentów w zakresie i na zasadach wskazanych szczegółowo poniżej.
  2. Administratorem danych osobowych jest FUNDACJA BEZPIECZNA CYBERPRZESTRZEŃ z siedzibą w Warszawie, ul Branickiego 13.
  3. Organizator przetwarza dane osobowe Uczestnika, przekazane w formularzu rejestracji Uczestnika, w celu związanym z zawarciem i wykonaniem umowy o udział w Konferencji. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi RODO oraz ustawa z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych. Organizator przetwarza dane osobowe Uczestnika w oparciu o zgodę udzieloną przez tego Uczestnika. Udzielenie zgody następuje poprzez zaznaczenie pól w formularzu potwierdzenia udziału w Konferencji przez uczestników. Adres formularza przekazany zostanie Uczestnikowi w wiadomości e-mail informującej o zgłoszeniu do udziału w konferencji.
  4. Organizator może przetwarzać dane osobowe Uczestnika w celach marketingowych, związanych z prezentacją działalności i oferty Organizatora oraz jej partnerów, jeśli osoby te wyraziły na to zgodę poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rejestracji Uczestnika. W przypadku rejestracji dokonanej na rzecz osoby prawnej, Organizator może przetwarzać w powyższym celu jedynie dane osobowe osoby zgłaszającej, która może wyrazić na to zgodę poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rejestracji Uczestnika. Przetwarzanie danych osobowych zgłoszonych Uczestników następuje w oparciu o zgodę udzieloną za pośrednictwem formularza potwierdzenia udziału w Konferencji. Wyrażenie zgody przez Uczestnika na przetwarzanie danych w powyższym zakresie jest w pełni dobrowolne i nie stanowi warunku zgłoszenia udziału w Konferencji.
  5. Organizator przetwarza dane osobowe Użytkowników, którzy zgłosili chęć udziału w Konferencji w charakterze Prelegentów, w celach związanych z oceną nadesłanych wniosków i wyborem Prelegentów, a także w celach związanych z uczestnictwem Prelegenta w Konferencji. Wyrażenie zgody następuje poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zgłoszenia Prelegenta i jest w pełni dobrowolne, choć jest warunkiem dokonanie zgłoszenia udziału w Konferencji.
  6. Uczestnikom przysługuje prawo wglądu do własnych danych osobowych i ich poprawiania. Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do organu nadzorczego. Wszelkie uwagi dotyczące przetwarzania danych osobowych należy zgłaszać na adres [email protected].
  7. Poza przypadkami wskazanymi powyżej, Organizator udostępnia dane osobowe w przypadkach, gdy wymagają tego bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.

    III. BEZPIECZEŃSTWO

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione, zgubione lub skradzione podczas Konferencji.
  2. Uczestnicy są zobowiązani przestrzegać zasad bezpieczeństwa, przepisów BHP i Ppoż obowiązujących na terenie obiektu, w którym organizowana jest Wydarzenie.

    IV. NNE KWESTIE

  1. Wydarzenie będzie filmowane i fotografowane przez Organizatora.
  2. Zgłoszenie uczestnictwa jest równoznaczne z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do nagrań i zdjęć oraz wyrażeniem przez uczestnika zgody na komercyjne ich rozpowszechnianie. Powyższe ustalenia dotyczą przypadku, gdy uczestnik zostanie sfilmowany lub sfotografowany podczas uczestnictwa w Konferencji w otoczeniu prowadzącego oraz wtedy, gdy uczestnik dobrowolnie wyrazi zgodę na udzielenie wywiadu przed kamerą bądź pozowanie do zdjęcia.
  3. Użytkownik wyraża zgodę na dostarczenie mu Regulaminu w formie elektronicznej w formacie PDF.
  4. Jeśli w niniejszym Regulaminie nie wskazano inaczej, kontakt pomiędzy Organizatorem a Użytkownikiem, który przesłał Organizatorowi formularz rejestracji Uczestnika, odbywał się będzie drogą elektroniczną, ze strony Użytkownika za pośrednictwem adresu e-mail podanego w formularzu rejestracyjnym , a ze strony Organizatora za pośrednictwem adresu w domenie cybsecurity.org.
  5. Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne bądź nieskuteczne nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce nieważnego postanowienia zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom nieważnego postanowienia i całego niniejszego Regulaminu.
  6. Aktualny Regulamin jest publikowany na stronie internetowej Korferencji oraz dostarczany nieodpłatnie Użytkownikowi na każde jego żądanie, na wskazany przez Użytkownika adres e-mail.
  7. W sprawach nieustalonych w powyższym regulaminie obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
  8. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu.
  9. Regulamin wchodzi w życie z dniem 20.05.2024 r.